Nippo Corporation
Sato Bldg. 4F Kawaramachi Nijo Agaru, Nakagyo-ku,
Kyoto 604-0911
JAPAN
Tel. (+81) 75 213 8655
Fax. (+81) 75 213 8656
Email: info@nippo-corp.co.jp

 

 

Konsultacje dla polskich firm planujących sprzedaż swoich towarów w Japonii

Zanim rozpoczną Państwo negocjacje, zalecamy zapoznanie się z warunkami rynku, na którym wyroby Państwa będą musiały konkurować z wieloma innymi. Wiedza ta, w znacznym stopniu przyczynić się może do powodzenia w podpisaniu umów, gdyż pozwoli na przedstawienie wyrobu w sposób interesujący i istotny dla tutejszego rynku.

Wiele firm w nawiązywaniu stosunków handlowych z japońskimi przedsiębiorstwami posługuje się językiem angielskim. Pierwsza wizyta w tym kraju jednak pokaże, że znajomość języka angielskiego w Japonii nie jest zbyt powszechna. Dalej, nawet jeśli pokona się barierę językową, pozostają jeszcze różnice kulturowe, których uświadomienie sobie jest także kluczem do sukcesu.
Nippo International Sp. z o.o. oraz Nippo Corporation oferują nie tylko tłumaczenie bezpośrednio z języka polskiego na język japoński, ale także porady w sprawach zwyczajów biznesowych, zachowania i postępowania podczas rozmów i spotkań, a także sposobów interpretowania odpowiedzi i deklaracji japońskich biznesmenów.

Dla każdego klienta przygotowujemy szczegółowy plan i kosztorys usług, w zależności od produktu, wytycznych klienta oraz warunków rynkowych. Odpowiemy na każde zapytanie.

Szkolenia w Japonii

Szkolenia w Japonii dla pracowników Państwa firmy. Oferujemy szkolenia dotyczące jakości, zarządzania i wiele innych. Oprócz wykładów teoretycznych szkolenia obejmują także zwiedzanie firm oraz zakładów związanych z tematem szkolenia.
Oferta przygotowywana jest dla każdego klienta indywidualnie.

W sprawie możliwości dofinansowania szkolenia przez organizacje pozarządowe, prosimy skontaktować się z nami podając cel i zarys planu szkolenia.

Kojarzenie firm polskich i japońskich

Jak każdy przedsiębiorca dobrze z doświadczenia wie, znalezienie zbytu na swoje wyroby nie jest rzeczą łatwą. Japonia wydaje się być bardzo egzotycznym i kuszącym rynkiem, na którym jest jeszcze wiele miejsca na nowe towary. Jest w tym sporo prawdy, bo Japończycy z natury lubią nowe rzeczy i chętnie próbują tego, czego jeszcze wcześniej nie doświadczyli. Obok tego zamiłowania do nowinek jest także jednak zamiłowanie do dobrych i sprawdzonych marek. Oba te sprzeczne elementy współistnieją na rynku japońskim przekładając się na bardzo silną konkurencję w każdej dziedzinie działalności gospodarczej i w każdej branży wyrobów.

W takiej sytuacji powodzenie zależy od poznania potrzeb kontrahenta i zrozumienie jego sposobu myślenia i wartościowania, umiejętności spojrzenia na swój wyrób oczami odbiorcy o całkiem innych wymaganiach niż odbiorcy krajowi. W takiej sytuacji Nippo działa jak poduszka, która łagodzi wszelkiego rodzaju rozbieżności i nieporozumienia, pomagając w pomyślnym nawiązaniu długotrwałych stosunków handlowych, z których wszystkie zainteresowane strony będą zadowolone.

Baza danych w języku japońskim polskich firm zainteresowanych sprzedażą swoich towarów w Japonii

Aby ułatwić wprowadzenie polskich wyrobów na rynek japoński, firma Nippo stworzyła bazę danych polskich firm zainteresowanych współpracą z japońskimi firmami lub sprzedażą swoich wyrobów w Japonii. Obecnie największym problemem z jakimi wchodzące na rynek Japoński firmy muszą się liczyć, to całkowity brak informacji na temat Polski i polskich wyrobów. Dostęp do materiałów w języku japońskim jest bardzo ograniczony i aby jakiekolwiek polskie produkty znaleźć, wymaga to nie tylko znajomości języków obcych, ale także poświęcenia dożo czasu i energii na poszukiwania.

Nie tylko udostępniamy informacje na temat polskich wyrobów i firm w języku japońskim, ale także aktywnie reklamujemy poświęcone wymianie handlowej między Polską i Japonią portale internetowe.